Svatba ve mlýně

Vážení snoubenci,

dovolte mi pozvat Vás do kouzelného místa známého jako Strnadovský mlýn, do krajiny Srdce! Toto místo je prosycené jedinečnou pozitivní energiii... Mlýn zde stojí možná už od 11století...je obklopen nádhernou romantickou přírodou, rybníkem a farmou plnou zvířat. Panuje zde příjemná atmosféra, díky které se zde budete cítit jako doma. Možná ani nebudete chtít z mlýna odjet...
Malebné venkovské prostředí, krásná příroda, zpěv ptáků a svit sluníčka, to vše podtrhne atmosféru Vašeho svatebního dne. A mlýnská zákoutí i romantické okolí Vám nabídnou mnoho krásných příležitostí pro Vaše svatební fotografie.
Věřte, že uděláme vše pro to, abyste si svůj svatební obřad, svatební hostinu i celý pobyt na mlýně náležitě užili. Svatby děláme již přes 20let. Každý rok přibývá několik novinek, které zvyšují komfort prostředí a kvalitu služeb. Radi bychom více zimních svateb, máme krásný vnitřní prostor až pro 100lidí. Zimní svatba znamená 50% úsporu nákladů za vybavení a rozsahlý provoz venkovních aktivit.

V létě k dispozici: 

  • Veliká zemní trampolína, pro vaše malé i velké děti... dětsté hřiště
  • Na svatbách děláme rolovanou zmrzlinu - 100Fresh-  ICEROLL je hit ! a dále mohou být Smoothie a Freshe
  • Vaření Vašeho svatebního piva, na němž se přímo podílíte. Obvykle plzeňského typu- technologie je v plném provozu
  • Lodička na rybníce k dispozici k projížďkám a na možné focení...
  • Minihorse a jejich hříbátka na jaře jako mazlíčci či k focení... ale i velké koně, ovce ...
  • Fotokoutek s profi vybavením... možné s tiskem kvalitních fotografii a projekcí...
  • Vzdušné zastřešení poloviny dvora atypickou plachtou smetanové barvy rozšiřuje kapacitu a volnost pro uspořádní stolů, nové kruhové smetanově bílé slunečníky vkusně doplní potřebné zastřešení...
  • rozšířené ubytování formou Treehouses 
  • Beachvolejbalové hřiště
  • Grilování Bio selátek, vlastní jehněčí maso

   

Termínový kalendář pro svatební sezónu 2025

Zeptejte se na svůj termín bez okolků! Neděle, svátky v týdnu a všední dny nevypisujeme jsou obvykle volné a k dispozici na doptání.

Těší nás, že pobytem u nás vzniká jisté pouto k tomuto krásnému místu, na které se rádi vracíte. To nás zavazuje udělat maximum k Vaší spokojenosti a přispět tak k nezapomenutelným okamžikům u nás na Strnadovském mlýně.

Váš mlynář :-) Tomáš Kocman

PRO SJEDNÁNÍ OSOBNÍ PROHLÍDKY (připravte si prosím základní informace: počet hostů na svatbě, počet potřebného ubytování, formu stravování a obřadu, atp.) a napište na e-mail: mlyn@strnadovskymlyn.cz

Předběžná rezervace termínu je možná na 14dní po složení poplatku 5000,- , poplatek je započítán v případě potvrzení termínu nebo vrácen v připadě zrušení rezervace.

Závazná rezervace je provedena na základě úhrady rezervačního poplatku na konkrétní termín. Poplatek v případě zrušení objednatelem je vratný při zrušení v lhůtě do 6měsíců před termínem.

V PŘÍPADĚ, ŽE JSTE JIŽ BYLI NA PROHLÍDCE A POTŘEBUJETE SPECIÁLNÍ INDIVIDUÁLNÍ PÉČI ČI ÚPRAVU NABÍDKY: volejte 602219601, Tomáš Kocman

Volné termíny: 2025

Pátky: brzy vypíšeme, zatím vše v kalendáři

Soboty: brzy vypíšeme, zatím vše v kalendáři

Přehled volných termínů

volný termín
předběžná rezervace
obsazený termín

Pohodlně, na jednom místě bez časového omezení

Kdo by dnes chtěl přejíždět mezi hostinou obřadem a ubytováním??? U nás je to vše na jednom místě: uspořádáme Váš svatební obřad, přichystáme hostinu a ubytujeme Vaše hosty. Romantické venkovské prostředí, krásná okolní příroda, zpěv ptáků a svit sluníčka, to vše podtrhne originalitu vašeho svatebního dne. Mlýn je ideální pro střední až velké svatby (60 až 120 lidí) a Vaše svatební oslava zde může trvat bez omezení až do rána. Malé svatby (pod 40os) také rádi děláme, termíny nabízíme však obvykle jiné než sobotní i když dohoda je možná.

Svatební obřad

Jednou z nejdůležitějších částí svatebního dne je bezesporu samotný obřad. U nás můžete mít svůj svatební obřad blízko rybníka na malebné louce sekané do tvaru srdce či v sále Staré Mlýnice .... Je jen na vás, které místo vás nejvíce okouzlí a stane se svědkem vašeho vstupu do společného manželského života.

Hlavní matrika je Sedlčanská.  Často využíváme alternativní oddávající jako jsou pastoři netradičních církví, kteří vás nejenom mohou dojmout, ale i pobavit, rozhodně je to však nezapomenutelný zážitek pro vás i hosty. Tato forma je velmi žádána, nemusíte být věřící ani jiné závazky z toho nevyplývají.

Svatební hostina venku, ale i v případě nutnosti v krásném sále historické mlýnice

Při teplém a slunečném počasí je žádoucí, aby svatební hostina byla venku na čerstvém vzduchu (venkovní zastřešení je součástí). Při opravdu nepříznivém počasí se společnost přemisťuje do vnitřních prostor Mlýnice.

  • Svatební hostina může být servírovaná, formou rautu či kombinací přizpůsobenou Vašemu přání.
  • Samozřejmostí je svatební menu, připravené přesně podle Vašich představ.
  • Obvykle stavíme sweetbar
  • Instalujeme fotokoutek
  • Připravíme gentlemans koutek
  • Nebo laidies koutek
  • Umístíme stůl pro dary
  • A konečně místo pro DJ či kapelu s možností zaclonění proti mírnému dešti...

Náš personál udělá vše pro to, abyste na svůj svatební den na Strnadovském mlýně v pozitivním vzpomínali.

Další svatební servis

Víme, jak je příprava svatby náročná a jak je těžké získat kvalitní kontakty na ty, kteří Vám s její realizací pomohou. Můžeme Vám předat prověřené kontakty, které na místě budete potřebovat:

  • na skvělé oddávající, veselé, flexibilní,
  • na muzikanty nebo DJ
  • na úžasnou cukrářku, která splní každé Vaše přání,
  • na profesionální svatební fotografy a kameramany,
  • na svatební květinářku,
  • na kadeřnici a vizážistku,
  • na různé vystoupení např. ohňové show,
  • na svatební šaty
  • pro návrh a výrobu originálních svatebních oznámení a další...

Zábava a doprovodný program

Rádi bychom, abyste se ve svůj velký den cítili skvěle. Proto, budete-li chtít, pomůžeme Vám zajistit i doprovodný program. O vaše děti se postaráme - nová zemní trampolína, herna atp... Chcete se vyfotit se zvířaty? Líbily by se Vám na svatbě retro automobily? Chcete ohňostroj, zmrzlinový nebo kávový servis? Taneční nebo ohňové vystoupení pro své svatební hosty? Nebo máte jiná tajná přání? Nebojte se nás zeptat...

A exkurzi na Francisovu turbínu a katr můžeme naplánovat klidně i o půlnoci... O děti bývá také postaráno. K dispozici je pískoviště, trampolína, houpačky, případně vnitřní dětská herna...

Svatební nabídka

Až do 120 osob můžeme realizovat svatby a to také i v vnitřním prostředí, tedy i v zimním či deštivém období (mokrá varinta). Komornější (menší) svatby cca 50 osob opřijímáme většinou v pátek nebo v kombinaci s jinou obdobně menší svatbou v předchozí den. Akce můžeme realizovat i mimo víkendy, kdykoliv ve všední dny. Máme skvělé oddávající- pozor svatební hosté se mohou i smát -:)

Začátkem každého roku připravujeme pro ty, co se již rozhodli u nás svatbu realizovat, "Svatební mejdan". Na tomto "Mejdadu" ochutnáte naše selátko, vína, pivní speciality, domácí slivovici, domácí limonády, dorty a zákusky. Potkáte potřebné fotografy, oddávající, cukrářku, muzikanty, vizážistku, aranžerku, DJ a další zajímavé lidi. Tato akce je určena pouze pro zaplacené rezervace. (akce je pouze pro zvané)

Hledáte-li osobní přístup, místo s Genius Loci, přírodní prostředí s materiály jako jsou dřevo, kámen, země, s blízkostí zvířat... tak jste u nás správně.

Velké svatby mohou být s nástupem již v pátek, resp. předchozí den před obřadem (před hlavním dnem) minimální plnění ubytování v hlavní den 40míst, v den předchozí minimálně  15míst. Menší svatby realizujeme běžně v pátek, či jiné všední dny a dále dle dohody. 

Pomůžeme Vám s výběremem vhodného oddávajícího, formy obřadu, chcete-li aby vše bylo více osobnější a příjemnější... zeptejte se jak na to!

Kontakt pro svatby a pro domlouvání prohlídek a dotazy na volné termíny je +420 602 219 601

Nejezděte k nám bez ohlášení, vystavujete se riziku, že se Vám nebudeme moci věnovat...

Více o svatbách:

Svatby můžeme dělat celoročně až 100/120 osob.

S námi můžete i hodně ušetřit: A to nejen nervy...

1) Suroviny dimenzujeme tak, aby nebyly přebytky...

2) Sami se můžete podílet na části výzdob a dekorací...

3) Doporučíme Vám dodavatele, kteří nejsou předražení...

4) Ručíme za kvalitu, vše je ověřené a vyzkoušené...

Cena

Cena se obvykle pohybuje od 1500,-/os. do -  3000,-/os.  Naročnější zakazníci mohou zvolit jak větší množství tak i speciální druhy jídel i nápojů. Tato cena na osobu i tak obsahuje vše potřebné: servis personálu, použití sálu Mlýnice v případě extremnich podmínek - nepřízně počasí či velkého horka, zastřešení tabulí prstencovitou smetanové bílou střechou a slunečníky, celkové uspořádání prostředí, bílé ubrusy na tabule, přírodní -režnou či barevnou výzdobu a aranžmá tabulí dle přání, včetně osvětlení, inventář pro externí sladké a dort, starost doplňování vlastního sladkého, příprava obřadního místa, ozvučení obřadu aktivním reproduktorem. Limitovanou možnost vlastního uvítacího šnapsu + veškerou konzumaci = jak servírovaný oběd tak varianty rautu a večerního rauru s grilováním, nápoje = víno, pivo, vody, džusy, limo a běžné nealko, teplé nápoje s vyjímkou tvrdého alkoholu. -Ubytování v penzionu je v rozpočtu samostatnou položkou a pro tyto akce je v den hlavní za zvýhodněnou cenu cca o 30% levnější než byste mohli běžně objednat. Snídaně je za 155,-  Kapacita lůžek je v penzionu 55 - komfortně 44 + dalších 26 míst v úplně nových srubových chatičkách "VIKING HOUSES" a "TreeJagers", "TreeHouse Křemílek" a Annas´House v korunách stromů. Ubytování nad minimální plnění a samostatné chatičky se hradí dle zvýhodněného ceníku ubytování. Celkem tedy max.lůžková kapacita 81. Dále v podstatě neomezené stanování a i pro karavany. Minimální plnění ubytování je 40, max44 míst v penzionu v den hlavní a 15míst minimálně v den předchozí, v případě, že je dohodnuto dvoudenní ubytování. Ceny jídel a nápojů a servisu se mohou měnit dle zdražení vstupních surovin, změny nepředpokládáme průměrně větší než 10%.

Potřebujete-li pomůžeme Vám i s obřadem - jeho formou, včetně cizojazyčných překladů, doporučíme skvělou fotografku, kameramana, cukrářku, kapelu či DJ, ale i svatební šaty, květinářku, ale i grafický návrh např. svatebního oznámení či svatebních novin... dekorace  řešíme přimo interně nebo se svatebčané mohou i částečně sami podílet. Míra spoluúčasti se vždy individuálně dohodne. Pro ty jež chtějí nechat úplně vše na berdech svatebních profesionálů můžeme doporučit koordinátora.